Poszerzenie oferty

Poszerzenie oferty

Po raz kolejny zastanawiasz się nad tym, jak jeszcze możesz rozszerzyć ofertę prowadzonej przez Ciebie firmy. Pomimo tego, że oferujesz swoim gościom nie tylko możliwość skorzystania z hotelu, ale również i ośrodka odnowy biologicznej, kortów tenisowych oraz innych atrakcji, odnosisz czasem wrażenie, że dla wielu z nich to zdecydowanie zbyt mało. Zastanawiasz się, więc nad tym, w jaki jeszcze sposób możesz uatrakcyjnić swoją ofertę. Coraz częściej zaczynasz jednak zastanawiać się nad zupełnie innym rozwiązaniem. Zamiast poszerzać zakres swoich usług, zastanawiasz się nad tym, z czego możesz zrezygnować, ponieważ czasem masz przekonanie, że zbyt duży wybór atrakcji, również nie jest zbyt korzystny. W efekcie zaczynasz się zastanawiać nad tym, co jest tak naprawdę ważne dla Twoich gości. Czy jest to możliwość wypoczynku w bardzo luksusowych wnętrzach, czy też raczej możliwość skorzystania z bardzo dobrze przygotowanego zaplecza turystycznego? Wiesz bardzo dobrze, że tylko dobrze przygotowany zakres usług będzie atrakcyjny dla Twoich gości, oraz spotka się z zainteresowaniem ze strony osób, które o twoim hotelu dowiedzą się przez przypadek. Zaczynasz uważnie słuchać swoich klientów, porównujesz swoją ofertę z ofertą konkurencyjnych hoteli i postanawiasz zostawić tylko te atrakcje, których nie ma w żadnym innym hotelu w okolicy.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.