Oferta atrakcyjna dla każdego

Oferta atrakcyjna dla każdego

Branża hotelowa podobnie jak wszystkie inne gałęzie gospodarki odczuła bardzo mocno skutki kryzysu ekonomicznego. Mniejsze dochody nie tylko prywatnych osób, ale i przedsiębiorców, sprawiły, że osoby zmuszone do rezerwacji miejsc w hotelach, wybierały ten hotel, który miał nie tylko stosunkowo dobry standard, ale również miał bardzo niskie ceny. W efekcie sytuacja ta okazała się być bardzo korzystna dla wszystkich tych hoteli, które dotychczas nie cieszyły się zbyt dużym zainteresowaniem ze strony gości. Natomiast większość z hoteli, które miały stosunkowo wysokie ceny, nie tylko je obniżyły, ale również sięgnęły po inne rozwiązania stosowane w marketingu. Dzięki temu udało im się zatrzymać nie tylko odpływ klientów, ale również zainteresować swoją ofertą nowych gości. Natomiast hotele, które dzięki niższym cenom, spotkały się z większym zainteresowaniem, nie odczuły odpływu klientów, albowiem wiele z osób, które skorzystały z ich oferty, przekonały się o tym, że jest to oferta bardzo dobra, która spełnia wszystkie ich oczekiwania, a tym samym nie zamierzają płacić więcej za ten sam komfort wypoczynku. W konsekwencji kryzys ekonomiczny pokazał jak ważna jest nie tylko elastyczność oraz umiejętność szybkiej odpowiedzi na potrzeby klientów. Ważne jest również stworzenie takiej oferty, która będzie atrakcyjna niezależnie od innych czynników.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.